Selamat Hari Bapa... =) ~ Open Tahfiz Centre

Ahad, 19 Jun 2011

Selamat Hari Bapa... =)

Terima kasih ayah...
membesarkan kami dgn bersusah payah,
segala pengorbanan & kasih sayang yang kau curahkan,
memberi pendidikan, agama serta kemahuan

sungguh aku kasihkan ayah...
walaupun terkadang aku tidak dapat menurutmu
jauh di sudut hatiku, 
aku sentiasa titipkan doa
penuh pengharapan serta kasih sayangku
mungkin tidak sehebatmu...

Ya Allah..
ampunilah ayahku
permudahkanlah urusannya
sihatkanlah tubuh badannya
murahkanlah rezekinya
peliharalah dirinya
berkatilah kehidupannya dunia & akhirat..
tuntunlah aku supaya sentiasa menjadi anak yang soleh
yang sering mendoakan buat ayahku...

lafaz inilah yang sering tersimpan di lubuk hatiku yang sangat dalam...
begitu dalam...sungguh,
I LOVE U AYAH!!! aku rindu padamu....  


Comments
0 Comments

0 comments :

Catat Ulasan